Ewidencja pracy

Główny moduł Raportu pracy służy jako ewidencja godzin przepracowanych przez poszczególnych pracowników, z możliwością rozbicia pracy na poszczególne zlecenia lub ich części. Oprócz ewidencji system przechowuje informacje o tym, gdzie pracownik przebywał w czasie pracy (patrz Obecność). Dzięki możliwości konfiguracji systemu można również uzyskać inne dane, które chcemy kontrolować. W rezultacie otrzymujemy przejrzyste raporty pracy, listy obecności, podstawę do obliczeń płac i inne dane wyjściowe.

Przegląd obliczenia wynagrodzenia

Na podstawie zapisów Ewidencji pracy można w prosty sposób stworzyć podstawę do wyliczenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników. System śledzi przepracowane godziny i porównuje je z ustaloną pulą czasu pracy, dzięki czemu każdy ma natychmiastowy wgląd w to, ile godzin musi jeszcze przepracować lub ile ma nadgodzin. Baza danych zawiera inne przydatne dane, takie jak czas przepracowany w święta, weekendy lub w nocy.

Prace na zleceniach

Dzięki możliwości zapisywania pracy dla każdego zlecenia, będziesz mieć doskonały przegląd kosztów i ich struktury. Za pomocą ustawień stawek można łatwo dowiedzieć się, ile kosztowała praca pod względem kosztów personelu lub odwrotnie, ile można zafakturować klientowi, dla którego praca została wykonana.

Raporty, oceny, statystyki

Za pomocą przejrzystych tabel i wydruków można uzyskać szybki przegląd prac nad poszczególnymi zleceniami i dowiedzieć się, kto był zaangażowany w każde zlecenie oraz w jaki sposób. Śledzenie innych parametrów wykonanej pracy umożliwiają tzw. pola niestandardowe, które można ustawić według własnych potrzeb i kontrolować inne niezbędne parametry wykonanej pracy, co pomoże łatwiej i lepiej zorganizować poszczególne procesy pracy. Eksport danych do formatu Excel i PDF jest oczywistością. Dla zaawansowanych użytkowników wspieramy również pracę z macierzami kontyngencji w formacie Excel, w tym z wieloma wykresami.

Opcje konfiguracji i śledzenia

Cały system można dostosować do własnych potrzeb, wybierając odpowiednie ustawienia. Może on służyć jako prosty rejestr zameldowania i wymeldowania, jako zaawansowany rejestr pracy lub jako połączenie obu tych funkcji. Do wypełnienia dostępne są standardowe pola, takie jak aktywność, lokalizacja lub opis, a także bardziej zaawansowane pola zadań (lub podziału zadań) i pola niestandardowe. Możesz skonfigurować niestandardowe pola zgodnie z własnymi potrzebami i śledzić poszczególne zadania, np. stanowiska pracowników, pracę z domu, pracę w podróży służbowej itp. Można również ustawić obowiązek wypełniania pól.
  • Kontakt
  • Wsparcie Klienta: +420 216 216 200
  • Po-Pt: 9.00-17.00 (Czas środkowoeuropejski)
  • Dostępne w języku angielskim i czeskim

  • Copyright © 2024 Systemart s.r.o.
  • Republika Czeska
  • Śledź nas

  • LinkedIn Facebook

Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy plików cookie do personalizowania treści i reklam, zapewniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania naszego ruchu. Udostępniamy informacje o sposobie korzystania z naszej witryny naszym partnerom w zakresie mediów społecznościowych, reklam i analiz. Partnerzy mogą łączyć te informacje z innymi informacjami, które im przekazujesz lub które uzyskują w wyniku korzystania z ich usług. Czy chcesz zaakceptować pliki cookie?

Ustawienia szczegółoweUkryj ustawienia szczegółowe


Twoje ustawienia plików cookie

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie pomagają w korzystaniu z witryny, umożliwiając podstawowe funkcje, takie jak nawigacja po witrynie i dostęp do bezpiecznych sekcji witryny. Witryna nie może działać prawidłowo bez tych plików cookie.

Statystyczne
Statystyczne pliki cookie pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają z witryny. Zbierają i przekazują informacje anonimowo.

Marketingowe
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających witrynę. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.

Potwierdź mój wybór