Ewidencja pracy
Główny moduł Raportu pracy służy jako ewidencja godzin przepracowanych przez poszczególnych pracowników, z możliwością rozbicia pracy na poszczególne zlecenia lub ich części. Oprócz ewidencji system przechowuje informacje o tym, gdzie pracownik przebywał w czasie pracy (patrz Obecność). Dzięki możliwości konfiguracji systemu można również uzyskać inne dane, które chcemy kontrolować. W rezultacie otrzymujemy przejrzyste raporty pracy, listy obecności, podstawę do obliczeń płac i inne dane wyjściowe.
Przegląd obliczenia wynagrodzenia
Na podstawie zapisów Ewidencji pracy można w prosty sposób stworzyć podstawę do wyliczenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników. System śledzi przepracowane godziny i porównuje je z ustaloną pulą czasu pracy, dzięki czemu każdy ma natychmiastowy wgląd w to, ile godzin musi jeszcze przepracować lub ile ma nadgodzin. Baza danych zawiera inne przydatne dane, takie jak czas przepracowany w święta, weekendy lub w nocy.
Prace na zleceniach
Dzięki możliwości zapisywania pracy dla każdego zlecenia, będziesz mieć doskonały przegląd kosztów i ich struktury. Za pomocą ustawień stawek można łatwo dowiedzieć się, ile kosztowała praca pod względem kosztów personelu lub odwrotnie, ile można zafakturować klientowi, dla którego praca została wykonana.
Raporty, oceny, statystyki
Za pomocą przejrzystych tabel i wydruków można uzyskać szybki przegląd prac nad poszczególnymi zleceniami i dowiedzieć się, kto był zaangażowany w każde zlecenie oraz w jaki sposób. Śledzenie innych parametrów wykonanej pracy umożliwiają tzw. pola niestandardowe, które można ustawić według własnych potrzeb i kontrolować inne niezbędne parametry wykonanej pracy, co pomoże łatwiej i lepiej zorganizować poszczególne procesy pracy. Eksport danych do formatu Excel i PDF jest oczywistością. Dla zaawansowanych użytkowników wspieramy również pracę z macierzami kontyngencji w formacie Excel, w tym z wieloma wykresami.
Opcje konfiguracji i śledzenia
Cały system można dostosować do własnych potrzeb, wybierając odpowiednie ustawienia. Może on służyć jako prosty rejestr zameldowania i wymeldowania, jako zaawansowany rejestr pracy lub jako połączenie obu tych funkcji. Do wypełnienia dostępne są standardowe pola, takie jak aktywność, lokalizacja lub opis, a także bardziej zaawansowane pola zadań (lub podziału zadań) i pola niestandardowe. Możesz skonfigurować niestandardowe pola zgodnie z własnymi potrzebami i śledzić poszczególne zadania, np. stanowiska pracowników, pracę z domu, pracę w podróży służbowej itp. Można również ustawić obowiązek wypełniania pól.